Visar inlägg med etikett brother. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett brother. Visa alla inlägg

söndag 15 juni 2014

The Wedding.

Kl 14 på lördagen 14.7.2014 slog klockorna hemma i Ingå kyrka för min bror och hans fästmö.


bror och best-man till höger.

bruden med dottern som kommer in till kyrkan.

utbyte av ringar

första kyssen.

familjen tillsammans + madeleine som satt i mommos famn.


riskastning



åkturen med vintage bilen till fest lokalen Ingbohed + skålningen med champange.

dukningen (ps. jag hade några extra glas..)

Bröllopstårta, baileys, konjak och kaffe

uppskärning av bröllopstårtan.

bröllopsvalsen.

mera dansfolk.

tradionitionell hitta strumpebandet leken.

senare på kvällen stod alla uppe och dansade till bl.a. AC/DC, Aerosmith, Iron maiden, Gyllene tider, Tomas Ledin, Queen m.m.

Lagom med alkohol och små yr av allt dansandes lyckades jag få en bild med bruden!

Och vid de sista småtimmarna dansade lyckliga brudparet ensamma uppe på scenen. 


Mycket lyckad fest och många glada miner. Otroligt god catering (förrätt, varmrätt och efterrätt) av Brasseriet från Karis och bättre slut än på vilken Disney film som helst. Tusen tack för festen! < 3

onsdag 29 augusti 2012

I've never watched this movie. So this is going to be todays plan.
Oh btw? Guess what really sucks?
I had my computer fixed for like two months ago and now it's broken, AGAIN!
I'm so going to smash it with a hammer soon and buy a new one. After all I have been using this computer 4 years now.. But still there is a part of me hoping that my brother can fix the problem somehow, mostly because well I'm going to miss my little old one.
Mom suggested that I should buy an Ipad. But nooo-o I want to be able to listening to loud music and watch movies with my computer.