Visar inlägg med etikett earcandy. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett earcandy. Visa alla inlägg

fredag 17 april 2015

april öRon godis


Darin - Ta Mig Tillbaka
låten som spelas på repeat minst 3 gånger innan jag byter låt. Så smooth, så tropisk så mystisk. 



Sanni -  2080 luvulla
Det är kommer antagligen vara en av de finska låtarna jag faktiskt är imponerad av.



Medina - Tills vi koolar
Vet inte varför jag gillar låten? den kanske påminner rätt så mycke om mitt liv det år som jag fick min kosmetolog examen. Då man festade massor, och ut på baren fast man är chafföur bara för att få dansa. 



Måns Zelmelöw - Heroes
Heja Måns! svårt att gissa vem som har mitt stöd i årets eurovision?


James Bay - Hold Back The River
Denna låt får mig att bara vilja dansa, springa och njuta av stunden. 

måndag 2 februari 2015

Februari örongodis.

Bebe Rexha - I'm gonna show you crazy


Martin Tungewaag - Samsara



Bruno Mars & Mark Ronson - Uptown funk




Jay Smith - God Damn You











söndag 25 januari 2015

Sunday morning



Mycket har pågått kring jobbet men själv håller jag mig på distans och försöker bara andas lugnt ut och in. Njuta av stunden &  förstås träna.

Postar en låt som jag alltid lyssnar på varje söndag, (kanske nästan varannan dag också?) en låt som får mig att slappna av och en röst som får en att tänka på kaffe, filt och yllesockor. enough said.

tisdag 6 januari 2015

and we welcome 2015 with earcandy


en äldre låt men kan inte sluta lyssna på den då jag hittade den på en gammal spel lista.. Coldplay for the win.

lördag 6 december 2014

eargasm, örongodis december


George Ezra - Blame it on me
Alltid gillat George Ezra. 




Calvin Harris feat Ellie Goulding - Outside
nanana. catchig melodi och antagligen låten ja lär dansa till mest på utgångarna!




One Direction - Night Changes (förlåt alla, jag blev bara tokigt galen i denna låt. Vet inte om de är pga den urgulliga musikvideon eller för att låten faktiskt är så fin. Så beklagar över att jag alltid skall höra på den)





Sia - Fire Meet Gasoline.
Lika konstig som alltid Sia's musik. Men fortfarande så fängslande. 



torsdag 23 oktober 2014

i väntan på albumet!



Den nya singeln från Foo Fighters nya album är utsläppt och jag sitter och storväntar på resten! Hittar bara ett ord, KÄRLEK.

lördag 2 augusti 2014

Augusti örongodis!

Mollys nya singel "Freak". Jag är såld!

Singeln från The Script nya album. 


 
Erkänner jag har alltid gillat Sia's musik.



Denna låt för att. Sam Martin.



Maroon 5's nya singel It Was Always You



One Republic har igen lyckats ta över mina öron med lite annorlundare musik denna gång.


torsdag 1 maj 2014

This is not what I had planned.



Waiting for the end to come
Wishing I had strength to stand
This is not what I had planned
It's out of my control
Flying at the speed of light
Thoughts were spinning in my head
So many things were left unsaid
It's hard to let you go..


måndag 21 april 2014

månadens sweet sound.


gillar stort denna låt av Ed Sheeran. Därför får den bli månaden låt! 

fredag 7 februari 2014

några sköna låtar just nu.

















Har aldrig riktigt hört så mycket på country musik, men efter att jag såg henne uppträda på CMA Awards tyckte jag faktiskt att denhär låten var rätt annorlundare men skön.




Minns ännu första gången jag hörde Sara Bareillas första låtar för flera år sedan. Tjejen har gjort come back och precis som alltid får hon en att gå runt och sjunga på hennes låtar om och om igen!





Denhär låten är helt enkelt och får en att le var man än hör den. Pharrell Williams är en härlig kille!



Gillar Rebecca Fergusons röst då den helt enkelt har en speciel charm. 




Detta är en typisk låt som jag skulle kunna lyssna på repeat och drömma mig bort. Helt klart bland top 10 låtarna just nu. <3 p="">