måndag 5 juli 2010

Can make me whole again!.

Tack gode gud! Äntligen har mitt nya electron kort kommit med posten idag! Är överlycklig. Nu känner jag mig redan lite hel efter ett korkat nagu. Kom även polisanmälan så jag kan diskutera mera med försäkringen.
Kan säga så mycket att jag vet UNGEFÄR var jag står förtillfället. Eller någolunda ditåt iallafall (; Så betty har inte kunnat blogga, eller dvs inte hunnit eller whatever ni nu vill kalla det pga... för mycket att tänka på helt enkelt!

Detta vslut som for chillade jag i bla. ristos bil och hos Nevalaiset utan alkohol. Fick även veta av min arbetsgivare att han har jobb ca en månad till åt mig! Jag tror seriöst att han är den bästa chefen nånsin!:) Detta betyder att jag kommer att ha råd att köpa en ny mp3a åt min bror och kunna flytta till Pargas i höst då + samsung touch. Fick veta idag även att jag kanske inte ens får en internat plats så jag hamnar flytta. Måste bara laga reven till Pargas så att jag kan kika på lägenheterna. Sen blir de inflyttningsfest!
Detta veckuslut är det även den ÅRLIGA hangö-regattan! borde väl antagligen orka släpa mig dit också. Eftersom nån annan eventuellt är påväg så jag kan träffa dem på samma gång dit då.
Nej men nu ni, skall jag försätta läsa min bok. Läste igår över 400 sidor! läslus?- lite kanske.

Inga kommentarer: