fredag 22 april 2011

I'm sick of knowing nothing!

Förlåt för att jag inte bloggat på de senaste veckorna.. berott på att min dongel(mokkula) är på service.
Blir faktiskt inte något klokare av att jag praktiskt taget vet ingenting nuförtiden. Vet ingenting om vad som händer i Ingå, en av orsakerna varför jag inte vill tillbaka hit och bo på sommarlovet och känna mig lost..
För det andra, sitter ordet sommarjobb fortfarande lite löst. Skulle gärna få det uppklarat så att jag vet hur jag skulle göra med lägenheten. Hur jag skall bo nästa höst och så vidare.. Är orolig helatiden och sover otroligt dåligt eftersom jag inte vet hur det kommer att sluta upp för hösten.

för det tredje.. påsklovet är lame, iallafall här i Ingå.. Skulle nu helst något vara öppet så att man skulle kunna åka iväg och tröstslösa lite pengar men nej..

Oh well, imoron blir det väl en arbetsintervju och sedan åker jag iväg till pargas. Hellre där än här, säger ju upp min kämppä snart också väl..

Inga kommentarer: