tisdag 14 juni 2011

It's time for some awesome shit man!

YEAAAAAAAAAAAH! - ungefär såhär låter jag nu när jag förbereder mig för Seinäjoki resan :D overexcited!

Här är då min lista på saker jag skall ta med, säg gärna om ni tycker jag behöver nåt ännu! :)
-bikinin
-undekläder
-maskaran + eyeliner
-solkräm
-sovsäck + underlag
-fuktkräm till ansikte (ja, ja lider av att min ansikte flagnar bort utan fuktkräm)
-gummistövlarna
-magväskan, haha
-kameran
-gps
-telefonladdaren just incase
-kartorna på området plus plastfickorna till dem
-solbrillorna
-vindtätrock
-1hjälppåsen; plåster, septedin, skavsårsplåster, kyypakkaus, burana, halstabletter
-engångsregn rock
JA o sen nu någå kläder, typ short, leggings/jeans o tre toppar å nån kanske två munkjackor?

Skall även imorgon kväll ut till nattlivet i Åbo AMARILLO tillsammans med Ringo och Onni. Sen skulle kanske även Jimmy komma dit de ser man sen.

C YA! im off
ps. kanske detta blir mitt sista inlägg före provinssin men då ska jag väl lugnt säga. farewell, booring life!

Inga kommentarer: