lördag 30 juli 2011

After eight!





Skall smått förklara hur mitt veckoslut har gått då. Gårdagen blev en super lyckad kväll! Drog iväg nästan genast efter jobbet på en kaffe med Hanna för att diskutera kvällens planer. Fick även dra iväg och skaffa ett par cidrar åt mig och hårfärg. När jag väl kom hem blev det dags att färga utväxten och börja fixa sig lite, vilket slutade med att jag drog över hem till Hanna's för att fixa upp mig.
Satt hemma med Hanna hos Ringo en stund före vi drog iväg mot Karis tillsammans med Kira. Därefter fick vi sitta en god stund utanför och vänta tills affes skulle öppna men vi hade ingen nöd.. I vilket fall som helst, kvällen var super bra med gott sällskap. Skall lägga in ett par gräsliga bilder också & måste bara få uttrycka mig att fy så varmt man hade igår vilket också syns på bilderna iallafall på mitt hår!



btw, här har du din söta bild på dig och mig Sara!

Inga kommentarer: