söndag 25 september 2011

Ändrade planer!

gårdagen hade ett väldigt konstigt slut!
Skulle egentligen åka med Hanna ner till ungdomslokalen och mögla där men där about 21tiden bestämde vi oss för att fixa skjuts på nåt sätt till Nox och sedan antingen hänga nykter eller ta epar där efter att vi hjärntvättat oss med denna låt!:






Och lika som alltid fanns där förstås en massa bekanta bl.a. två bekanta flickor från vår utgångsklass från högstadiet; Nea & Sofku ! Jätte nice att träffa dem igen, har inte sett dem på över ett år!





Efter många om och men, lyckades vi få fixat skjuts hem från Nox också och fortsatte oss ner till Tigris ett varv där jag bokstavligen blev livrädd då portvakten ropade efter mitt namn, vilket visade sig vara riktigt i onödan då han bara hämtade min telefon som min tvillingbror lånat och inte slapp in mer med Hanna p.g.a valomerkkin. Då måsta jag ju också gå ut och sedan åkte vi hem med Basti, Hanna och Jag.
Sedan kom en väldigt tråkig nyhet fram.

Inga kommentarer: