torsdag 23 februari 2012

Tack Viking Line!


Kommer att sakna personalen från Mariella. Har haft en super bra Praktik period ombord där och dessutom jobbat extra där nu under sportlovet v8.



Var även på en föreläsning från lancome, ralph lauren, diesel, yves saint laurent, biotherm, viktor & rolf, armani och fick en massa nya produkter som lanserar ut år 2012 i Finland. T.ex. Diesel only the brave tattoo parfym för män som enligt mig är en av de bästa jag nånsin doftat på, den lanseras ut i mars 2012.

Smått och gått jag fått!


Och man fick övergå från vita massör kläder till den röda kavajen.

som vanligt, är det alltid sol i stockholm! älskar staden, jag vill så flytta bort från finland!

OCH förstås blev det många besök till alla kvinnors himmel, ÅHLÉNS!


Btw, måste antagligen snart färga min tatuering lite, tycker det lossnat så mycke färg på sistone från den :ooo

Inga kommentarer: