måndag 2 april 2012

karma strikes back!

Ni vet känslan då man vet att det hänt allt för mycket bra på en dag? då man blir skeptisk och börjar tänka - Nånting hemskt kommer ändå att hända snart.

Så var det åt mig. Allt var på topp. Fixade biljetter till Nickelback koncerten, fick slutarbetet inlämnat, fick mitt körkort! Livet log helt enkelt den fredagen.
Sedan hände det förstås en av de hemskaste sakerna som kan ske just nu. Min dator pajade när min morbror råkade snubbla över datorstöpseln och drog med datorn i golvet... Därav ursäktar jag att jag inte kunnat blogga på sistone också..
Ikväll får jag hoppas att min bror kanske kan rädda datorn, det får vi se sen. Förstås händer det här just nu när jag hade ett skolarbete sparat endast på datorn och arbetet skall in på onsdagen denna vecka. Som tur fick jag lånat en dator av Cessi och Dani!

Inga kommentarer: