onsdag 15 januari 2014

en borttappad Betty = kanonköp i Stockholm.

Tänkte jag snabbt skulle visa er min flytt av hytten då jag ny också byter arbetdag. Hytten är inklistrad med en massa "Karhu" huvuden på väggen. En kaffekokare står på kylskåpet. En jimmy henrix klocka är fastklistrad på väggen tillsammans med två andra brickor. Och i hyllan finns flerval av "live edition" av bänd såsom Ozzy Osbourne, The Who, Kiss osv. 


Denna gång fick jag vandra tre gånger för att få med mig allting från gamla hytten in till den andra. Ursäktar kaoset!
Fick gå igenom alla grejerna iallafall så fick det utrett en del!
Hade perfekt väder då vi hade vår 1 års jubileumskryssning 13-15.1. och även jag slapp ut och yra bort mig i Stockholm. Har inte nån aning riktigt vart överallt jag promenerade men hem kom jag iallafall med en massa nya saker som jag länge sökt!

Silvrig ljusstake, 1 rysk ordbok, 1 rysk bildbok, människan anatomi bok (äntligen hitta jag denna på svenska!), Idiot kunskap spelet, Cancun turist bok, söt termos, två skärbräden, väggficka? från favorit Granit! 
Detta var stämningen då jag promenerade tillbaka till hamnen. Tyst och fridfullt.

Inga kommentarer: