Hade skolninghela dagen i Helsingfors. Konstaterade igen en gång hur mycket jag saknar denna fina stad även fast jag stigit på bussen i morse kl 5...
“When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down ‘happy’. They told me I didn’t understand the assignment, and I told them they didn’t understand life.” ― John Lennon
Visar inlägg med etikett cosmetics. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett cosmetics. Visa alla inlägg
tisdag 27 maj 2014
tisdag 13 maj 2014
Taxfree mässa
Den årliga taxfree mässan ordnades 12-13.5. Fick skolningar om bla.a Sensai, Clarins, Living proof, Joico, Lumene, Lorea'l, Lancome, Yve's Saint Laurent, Sampar och Clarisonic.
På själva mässområdet bjöd Chanel, Dior, Hugo Boss, Clinique m.m m.m på små skolningar.
Eftersom våra kollegor som jobbar på andra passet också skulle få felta i mässan iår åkte då jag en dag tidigare på jobb så denna gång fick jag skippa den årlige "firmafesten" som hålls i en lokal i Åbo efter själva mässan.
Detta kom jag hemsläpandes på efter "kalaset"!
På själva mässområdet bjöd Chanel, Dior, Hugo Boss, Clinique m.m m.m på små skolningar.
Eftersom våra kollegor som jobbar på andra passet också skulle få felta i mässan iår åkte då jag en dag tidigare på jobb så denna gång fick jag skippa den årlige "firmafesten" som hålls i en lokal i Åbo efter själva mässan.
Detta kom jag hemsläpandes på efter "kalaset"!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)