söndag 27 februari 2011

it's the end of sportlovet.

Så, tänker dra en kort mini version av sportlove. Det vill säga de saker som jag njöt otroligt mycke av.

måndag:... skön hemma kväll och en lång promenad till byn och tillbaka.
tisdag: Städade rummet, ringde Tesse och gick ner till byn för att få en kaffe men sen var inte min väninna där på jobb så vi bestämde oss för att gå ett varv till en salong ifall man skulle kunna catcha lite solbränna.. men nej, hon hade resten av dagen hemvårder. Så vi fortsatte hem till Tesse & Tuije och började baka mockarutor.. MUMS, tyckte att vi förtjänade dem..
onsdag: åkte iväg till HIMOS och åkte slalom! ville egentligen hyra ett par blades men de var ju förstås allihop uthyrda. Trodde bokstavligen jag skulle bryta ett ben i backen när jag så hela stället. Grymt större backor än i Påminne.. :D men jag föll ju såklart första gången jag fo upp i backen, eller mer sakt, jag kastade mig ner på marken eftersom det höll på att bli störtlopp.. Sedan åkte vi till en stuga som vi hyrde och måste bara påpeka, ljuvlig plats!Skulle gärna hyra en stuga och åka upp dit engång till med ett par shack :)
torsdag: tömde hela vår bastu.. mer tänker jag inte kommentera, förutom att jag aldri mer vill se tomma mjölkburkar..
fredag: åkte till Pargas tillsammans med Sara och en hel bunt gröna militärgossar! Sedan blev det öl och ett varv till Ken.


ps. bilder från himos kommer senare när internetet inte stärvar så mycket!

Inga kommentarer: