torsdag 17 januari 2013

Grace spa wellness

Efter 10 dagars tjohej ombord på amazing viking grace är jag äntligen hemma. Fullt utmattad och somnar helatiden.. detta har varit livsupplevelse för mig. En båt gör många kryssningar men endast en gång gör den sin jungfru resa.
Maiden voyage resan som varade ca 2 dygn var väldigt roligt men också väldigt krävande. Har fått jobbat 16h per dag utan pauser pga detta.
Under resan bongade jag även flera stjärnor bl.a. Danny Saucedo och f.d. boxnings stjärnan Paolo Roberto. Måste bara få påpeka hur härlig Paolo är som person. Jagmenar det är inte varje dag man får boxningsstjärnor som kund!
Jag beklagar även att jag inte hunnit fotografera mera ombord på båten, designen är så modern och fräsch! Men jag hoppas att alla ni nångång tar en kryssning ombord på Grace, ni kommer inte att ångra er!






Inga kommentarer: