onsdag 23 januari 2013

Första "semestern" slut

För tillfället sitter jag i tåget med kaffetermosen i största hugg.
Undrar riktigt vart min lediga vecka gick? Känns som jag sovde helatiden :D ajamen, vad förväntar man sig efter ett sådant arbetspass..
Just nu har jag väldigt blandade känslor om att åka tillabaka. Mest är jag orolig över att vi kommer igen att ha 17h dagar utan nån som helst paus. Ni förstår man orkar med det några gånger, men att göra det igen är inte så lockande. Jag behöver min varmmat åtminstone engång per dag.  Vi hoppas att huvudansvariga för spat har fått lite kontroll över hela spa:t :)
En annan sak som jag oroar mig för är kassan.... den var faktiskt så annorlundare med restaurang systemet i sig.. hoppas jag minns någonting hur man använder den!
Hur som helst, nu skall jag fortsätta proppa mitt huvud fullt med musik ( så jag orkar med lugn musik 7dagar)

Inga kommentarer: