onsdag 15 maj 2013

hello early 20.

Så där var det. Bloggandet har inte riktigt blivit av pga trötthet. Men som sakt jag kan berätta att humöret är bättre och snart kan jag även sluta knappra i mig medicinerna som gör mig trött! :)

Lilla jag fyllde 20 år här i veckan! (tusen tack för alla grattisar via blogger !) och den dagen spenderade jag med att arbeta ombord på sjön.. Dystert? Nee inte så dystert endå. Fick måndagkvällen ledig och jag och min arbetskollega Laura (som även fyller år en dag efter mig) gick och firade oss med god mat på Oscar ala carté:n och efteråt fick vi även se Miss Suomi kandidaterna eftersom de var miss finland vals på båten.

Nappade även upp finska rap artisten Elastinen ombord och fick även ta kort!

ps. LATEST NEWS. jag är nuförtiden Åbobo! Skall försöka lägga in bilder senare då jag har allting i skick också kanske ;)



bilder från födelsedagen. Min present till mig själv, nya ted baker high heels! dyraste skorna jag nånsin köpt men totally worth it! 


Laura, Elastinen och jag.

Inga kommentarer: