tisdag 28 maj 2013

Sara kom på besök!

sommarmat på balkongen och njöt av vädret!

Så under söndagen-måndagen hade jag Sara övernatten hos mig och låt oss säga såhär. Det blev en "allt-som-killar-hatar" dag. Dvs, shoppning, skvaller och café. Dagen efter dock måsta vi bryta mönstret genom att gå och kolla nya Fast And Furious filmen. (sorry Emma, vi tar 7an sen!)

Vad kan jag säga? Jag är svag för skor och för snygga bilar ? kom nämligen hem med 5 par skor och var förtjust i Paul walker i filmen hela resten av kvällen. haha! Så under en vecka har jag skaffat mig dessa skor.. Tänker härefter göra en pakt. Skall inte köpa nånting nytt på en månad. Bara imorgon. Då jag måste hämta min spegel från posten. Skall lägga in bild på skönheten sedan ! ;)

Imorgon kommer även Emma då att komma hit en sväng. Hon skall hjälpa mig bära min spegel och vi skall även passa på att boka vår semester resa.


nya träningsskor, två pumps klackskor, ett par ballerinor, två par klack sandaler var saldot för denna vecka!

Inga kommentarer: