onsdag 7 augusti 2013

tröstshop.



Well.. Tyckte så otroligt synd om mig för att jag bodde i Finland och inte har tillgång till underbara klädkedjor i Sverige.. Suck. Försökte dock pigga upp mig lite med att ändå åka till ett köpcentrum för att jag KANSKE hittar någonting. Nåväl, efter 5 timmar var detta resultatet.



Röd cocktail klänning från Bik Bok. pris 30€

Guns n roses skjorta från Bik Bok,30 €

minns inte priset, men de var på -70% och från Bik Bok.

Örhängen, eller i mitt fall mina broschyrer som jag skall pigga upp mina tråkiga klädplagg.

En yllejacka med smyckade axlar, Seppälä pris 15€

Byxor, Lindex 7€

Byxor,  Lindex 7€

invisible trousers ( I'm in love) För er som inte prövat dessa rekommenderar jag dem varmt. De är bekväma och osynliga under vilket plagg som helst! Dessa hittade jag på Lindex kostade kanske 7€/per.
Övre.. toppen med nitar hittade jag på Bik Bok för 10€, vet aldrig om jag kommer att använda den men..

Kryddor från Tiger affären. Finns en massa olika och de kostar 2€/ per

en väckarklocka. För jag sover så dåligt på mitt jobb eftersom jag är rädd att min mobil skall dö under natten och inte väcka mig på morgonen.. denna hittade jag på Tiger, 4€

Inga kommentarer: