tisdag 20 januari 2015

London calling us in March!


Då min och Emmas resa skjöt upp funderade jag länge hur jag skall klara mig, speciellt efter denna helg med rese mässan. Konstigt nog poppade en Hanna upp med att hon skulle joina oss på resa och snopet fick jag berätta att ingen resa blir av. Dock slog det oss båda två att vi skulle kunna ta oss en CITY VACATION, igen.
Vi gillar utmaningar så storstäderna skrämmer inte oss. Med tanke på årstiderna kom vi fram till två alternativ Paris eller London.
London vann. Mest för att jag inte förstår franska eller människorna i Frankrike som rent av vägrar diskutera engelska med en även fast de skulle kunna språket. En annan orsak varför London vann är för att jag fick inspiration av mina resebroschyrer. Antar att orsaken varför det inte tidigare lockade var för att jag antagligen inte visste så mycket om staden. Tänk bara: Tower Bridge, Big Ben, Twin Tower, London Eye, Buckingham Palace & OXFORD STREET och deras affärer! yikes, mitt bank kort kommer inte att gilla stället!
 Såå... lite på 1, 5 månad kvar då! Let's keep us motivated!

Inga kommentarer: