fredag 16 januari 2015

Rese mässan 2015

På började helgen med att åka in till Helsingfors. Var mer än glad då jag fick min "före detta" kollega med mig som sällskap, henne hade jag inte träffat på över ett halvt år. < 3
Vi började dagen med lunch vid Memphis restaurangen och sedan begav vi oss till mässcentrumet där vi skulle delta i årets rese mässa. Efter att vi 3 timmar gått omkring och samlat olika broschyrer och information om olika resemål var vi färdiga för dagen och bestämde oss för att avsluta kvällen med en kopp kaffe inne i centrum. 

Från att tidigare ha träffats varje vecka till plötsligt non-contact blev en väldigt drastisk omsväng för vår och vår eviga vänskap. Men saken är ju den att man åker för 5 € in till Helsingfors så i framtiden kan jag också se flera besök ditåt! 



Inga kommentarer: