söndag 1 februari 2015

karma strikes back?

Var super lycklig igår. Fick kanske inte sömn direkt men annars flyter allting bra på. Tills jag idag, blir lite väl ivrig och har nyss bytt om till mina träningskläder, satt på mig pulsklockan och packat träningsväskan drar några Michael Jackson Moonwalk danssteg för att "vem-gör-inte-det-på-söndagar-när-man-är på-bra-humör"?.. BOOM, Smärtan kom snabbt jag föll ner på soffan tittade på min fot på den 5 cm långa stickan som jag utan att tänka på rev bort och blev kvar med en del i fjärde lilltån....
 Flaxade runt som en idiot tills jag hittade alla mina pinsetter och hittade tillsist en som var tillräckligt vass för att få ut stickan. Minnen från barndomen dök upp, så här ont gör det att få en sticka. Inte konstigt att min 4 åriga brorsdotter grät när jag stod och fösökte plocka bort en sticka från hennes fot förra sommaren... o_O




Inga kommentarer: