onsdag 25 februari 2015

omväxling.

Så denna vecka har jag jobbat inom den omtalade Victoria Secret affären. Redovisat uppe till kl 1.30 en natt och stått som kandidat för personaltidningen.
Ingen förhandsvarning så jag såg ju ut som jag gjorde. Vilken tur är att affären ser väldigt lockande ut i bakgrunden iallafall!

En annan kul sak som skedde under denna vecka var att jag fick delta i en Exponeringsskolning som en kvinna som jobbat med bl.a. Harley Davidson, Pressbyrån, Apoteket och Lindex drog.. Skolningen väckte ögon åt en och t.o.m ett intresse.. Funderar på om jag skulle ta läroavtal i Raisio och studera till somistaja. (finns det ett korrekt svenskt ord för det?) typ exponering/försäljning/varuhusskyltfönsterdekorerare? Jag tror det skulle gå bra in med mitt nuvarande jobb.






Inga kommentarer: