Visar inlägg med etikett beer. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett beer. Visa alla inlägg

lördag 26 april 2014

terass säsong inledd!

Fredagen bestod av lite allt möjligt faktiskt! Efter ett gympass köpte vi jordgubbar och mumsade dem på Café Brahe tillsammans med Sara medan alla andra kollade surt på. Kvällen begav vi oss ut på några kalla tillsammans med Seba. Och lite senare deltog även Ringo vid Aussie bar båten. Kan inte påpeka att det är riktigt så varmt ännu för jag satt nog och frös av halva tiden så där runt kl 21.30 begav vi oss till Casa de Betty på en ny drink jag lärt mig och spelade Pictionary. Ni vet inte hur många skratt man får av andras rit talanger!!!

första jordgubbarna från Åbo torget, check!

 Aussie bar

söndag 30 september 2012

October party



So yesterday was the big October party here in my hometown. And it was so fun! Even made my new favorite drink (something I came up with)kinda reminding of the "Glass Vegas"-drink that Emma showed me once!
I would describe it as the day I drank a lot of beer, listened to great music, danced with Hanna to one of the greatest songs ever "simply the best", laughed so much with familiar friends, saw old teachers, walked in the rain to our pub downtown and almost walked all the way home! But thanks cride and ludde for picking me up!

Memories for life now, thank you everyone!