Visar inlägg med etikett sundeck. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sundeck. Visa alla inlägg

måndag 7 juli 2014

ruisrock dag 3 + besök på MS Nathalie

 bakis fria och redo för dagens program: Robin och First Aid Kit.

Proppfullt tält med Robin fans. Lilla killen kan sin grej!

Efter att vi började promenera bort från festivalområdet bestämde vi oss för att hälsa på Hannas lillebror Hasse som jobbade ombord på M/S Nathalie som stod ankrade vid västra hamnen.


Fick oss en ordentlig rundtur utav Hannas lillebror ombord på M/S Nathalie. Här är vi nere vid maskinrummet.

besättningen som bestod av 5 killar bjöd på grillmat och vi kunde verkligen inte klaga på deras soldäck!

runt kl 21, satt vi ännu och njöt av solen, intog nån kall drink och jag såg ett mycket bekant fartyg segla förbi. 

lördag 26 april 2014

terass säsong inledd!

Fredagen bestod av lite allt möjligt faktiskt! Efter ett gympass köpte vi jordgubbar och mumsade dem på Café Brahe tillsammans med Sara medan alla andra kollade surt på. Kvällen begav vi oss ut på några kalla tillsammans med Seba. Och lite senare deltog även Ringo vid Aussie bar båten. Kan inte påpeka att det är riktigt så varmt ännu för jag satt nog och frös av halva tiden så där runt kl 21.30 begav vi oss till Casa de Betty på en ny drink jag lärt mig och spelade Pictionary. Ni vet inte hur många skratt man får av andras rit talanger!!!

första jordgubbarna från Åbo torget, check!

 Aussie bar