tisdag 2 augusti 2011

burana likamed zero hjärnkontroll

Javisst, dagen rubrik skall beskriva min morgon. Ni förstår igår kväll kände sig betty lite flunssig, så hon bestämde sig för att ta en burana och gå och lägga sig. Vilket i sin tur ledde till ett slutresultat med att jag vaknar upp kl 7:40 då mamma kommer in och väcker mig. Hörde jag något alarm? -nej. Hade jag stängt av det? -nej. Och som ni förstår börjar mitt jobb kl 8.00 så lite panik fick man eftersom det tar ca 14 minuter att köra dit.
Så här är IGEN ett typiskt exempel på hur drogad jag blir av en ynklig burana 400mg tablett..



Och så lite mer om gårdagen. Gick efter jobbet till en strand som heter björkkudden tillsammans med Hanna, Onni & Ringo. Lirade lite volleyboll OCH jag tog mitt första dopp denna sommar i Ingå.
Därefter simturen bestämde vi oss för att grilla gott och körde hem till Ringo för att chilla och grilla. Senare gick jag, Ringo, Onni, Ludde och Rasse till ett korgbollsplan här och kastade lite korgar. Tror jag fick endast engång kasta bollen...

Inga kommentarer: