måndag 22 augusti 2011

fullt upp resten av mitt liv.. eller ja de 2 närmaste veckorna.

Hej!
Sitter med en ordentlig motiWHAT?! eftersom jag känner mig helt slutkörd. Men som tur råkar vi ha ledigt imorgon heladagen.
Anyway orsaken varför jag känner mig så slutkörd är för att
1. Vi medverkar som sminkörer vid Åbo slott till teatern Henrik Och Häxhammaren (klicka på link för att få mer information om vad det hela handlar om.) Och har jobbat hela veckoslutet där. Visst är det kul att få arbeta med riktiga kändisar inom opera världen, men det är så stressit och tråkit att vänta där efter att man fixat sminket.
2. Jag tappar nerverna på personer som inte kan vara tysta.
3. Jag sitter allvarligt fast här 3 veckor framåt i denna byhåla.

Så, Jag borde om typ.. 50min gå med en grön liten buss till Åboslott men vilket är lite svårt eftersom jag inte ens vet om den bussen ÄR här. Så skall jag ta en lokalbuss in till Åbo elr ?! snyggt att lärarinnan meddelat nåt. Speciellt eftersom hon sa att hon sku ta kontakt me nån och berätta hur det blir idag.. ja, min moti försvann! Kanske jag bara stannar hemma och säger att ingen meddelat nåt åt mig iallafall, för så är det ju!
That's all, får väl hoppas att jag överlever detta.

Inga kommentarer: