torsdag 4 augusti 2011

tisdag onsdag 2-3.8

Tisdag:
Kvällen började där en 20:30 med att jag drog ner till Ingå hamn för att ja ni vet, åka ut till Ringos stuga tillsammans med Onni, Hanna, Ringo och deras hund "Spikey". Hade super trevlit, satt vaken ungefär till halv 5 nästa morgon med Ringo.

Onsdag: Vaknade då Hanna kom och släpade ut mig till solen. Där satt vi och bokstavligen pina oss själva i solen med värsta hungersnöden.. (ja eller ni förstår.. Vissa hade ju förstås inte tänkt på maten) Slutade i vilket fall som helst att vi körde upp till Ingå hamn igen på eftermiddagen för att fa in till gamla hederliga Tigris kebabpizzeriarestaurang och äta lite rullkebab. Mums!
När jag väl kom hem blev det tortilla kväll hos oss med Emppu & Tilly, då väntade även vår nya alfahanen här.. ;>
Efter att jag ätit väntade jag på att Akke skulle söka mig och sedan åka med han och se på Raseborg sommarteater. Teatern var nice! eller helt okey, det var en teater om "trollkarlen från OZ".
Har endå haft en underligt bra sista vecka före skolan börjar..

Inga kommentarer: