måndag 9 januari 2012

första skoldagen efter jullovet, check!

Vaknade och såg ett vackert vitt snötäcke som täckte hela gården. Blev så glad, tycker att snö är så vackert!
men även snö har sina negativa faktorer idag satt jag hela 2h fast i bussen påväg in till stan. Tack och lov åkte jag iväg med en så tidig buss! För det första körde chauffören lite för gubbigt men endå satt vi helatiden stilla.. Sedan hade det skett en trafikolycka i Esbo mitt på motorvägen också..
Hade i vilket fall som helst ett studiebesök till Disar Center
Fick en liten presentbag därifrån med en massa olika produkter och torrborstar!




Konstigt nog hittade jag dit på typ första försöket, blev dock ca 5min sen..
Efter min hela 1,5h skoldag blev vi i Kampen tillsammans med Amanda från min klass och bara gick igenom alla mina kläder. Gick även in till en salong som säljer Exuviance produkter och fick en del tester och Amanda gick skaffat nya fuktighetskrämer och rengöringsmjölk. Hade en så rolig första skoldag fast jag tappade motivationen med bussen! Dessutom skaffade jag även nya pärleörhängen eftersom jag tappade mitt ena efter min helg i Åbo..


Inga kommentarer: