fredag 13 januari 2012

jag orkar

inte mer.

Hade världens sämsta dag idag. Dagen började med att jag yrade runt i fel spårvagn då jag desperat försökte hitta till Eira sjukhuset. Tappade så hoppet och ville bara åka tillbaka till skolan och vänta på min klass där. Efter många om och men och ca 1h 10min var jag framme och hade missat mer än 80% av föreläsningen..
Såklart jobbade jag i sista minuterna på min portfoliearbete om alla studiebesök osv ända till klockan 3.00 på natten, vilket bidra till att jag sovde 3h inatt.

Som om inte det vore nog blev ju mitt portfoliearbete så dåligt gjort och helt fel gjort, dessutom kom min andra lärare och gav mig en stor kass med SOTHYS make up och tycker att jag skall gå igenom dem för att jag har yrkesprov på måndag..
"jaha, men susse sa att jag skall göra mitt yrkesprov med joe blasco? har nämligen inte gjort med dessa och inte fått någon information.."
Så det är så trevligt att två läraren berättar oliuka åt en, och den som jag har kursen med inte berättat nånting.

Inga kommentarer: