lördag 3 mars 2012

mission dimissionklänning.


Hade igår som sakt en timmes träff med min lärare om slutarbete i skolan så jag passade även på att använda fredagen till lite shopping! Dessutom hittade jag en massa fräcka affärer inne i stan som har så mycket kul! Var så kul att gå runt där och undersöka gator man aldrig förr gått på.

Här är några av sakerna jag köpte!:
Solbrillor från H&M 5,95€, och brillsskydd från Gina Tricot 7,95€

3 par trosor från Gina Tricot för 16,95€

Marin inspirerad fodralkjol med hängsel från Seppälä 19,95€

Basic vit kortärmad skjorta från Cubus 9,90€

Toppatakki från Seppälä 40,00€

Stickad tubhalsduk från Cubus 14,90€

Skor från Halonen 31,50€

Min dimissionklänning, OBS, påbörjad makeover så klänning såg inte ut såhär när jag köpte den, den var typ.. normal basic vitklänning. (Hittar man inte sin drömklänning gör man sin drömklänning!)
klänning hittade jag från Halonen 59,90€


Nu skall jag börja förbereda mig inför att fira MIXUS 20ÅRSDAG ikväll! ;)

Inga kommentarer: