fredag 16 mars 2012

Träffade Maria Montazami idag och klarade teoriprovet!





Aaa, såhär såg min fredag ut! den var perfekt! almost iallafall.....
Dagen började inte så bra.. jag tappade nämligen bort mig då jag skulle till besiktningkontoret nånstans på aleksiskivi gatan i Hfors. Borde bara ha litat på min instinkter istället för att lyssna på bilskolan!
Anyway, hade jag tid dit kl 9.30 egentligen men jag hittade dit ungefär kl 10.00 efter att hoppat av och bytt till en annan spårvagn. Som tur gjorde det inget fast jag blev sen eftersom jag genast slapp och göra teoriprovet efter det. Förståss stressa detta upp mig så mycke och jag fick allti 1 fel på dedär test frågorna som kommer i början. Då var min första tanke "fan, jag kommer att klåpa detta"

..... spänningen steg, och betty klarade teoriprovet!!!

Efter detta köade jag i 1,5h på att få en autograf och träffa Hollywood stjärnan Maria Montazami! Hon är seriöst en av världens härligaste personer!

Inga kommentarer: