söndag 25 mars 2012

Turisterna i Shake


haloo haloo!
Fredagen var en enda röra så vi kan ju skippa den helt och hållet, right?-right!

Lördagen började med att vi åkte till Virkby och träffade födelsedagsbarnet Kira!
Efter det blev det en sväng till Ringo där riddarna Kymppi och Onni befann sig.
Våra gäster insisterade på att dom ville till en nattklubb eller baren så vi bestämde oss för att ta med dem till Shake.

Denna gång var det någonting helt annorlundare med Shake. Stället var fullsatt med gossar i början av kvällen men sen kom det ändå en random tjej och skulle dansa med mig helatiden...? fast jag sto och dansade med Kymppi så kom hon och drog bort mig. Först trodde jag att hon ville dansa med Kymppi men hon bara drog mig längre bort från honom...jag har aldrig varit med om något liknande.

Inga kommentarer: