lördag 27 april 2013

S*tan

Förutom att ha väntat 2 månader på att Nelly.com skall returnera pengar till mitt konto (vilket de inte ännu heller har gjort) och jag skrivit till deras kundbetjäningstjänst om detta nu för tredje gången och de påstod att de betalad ut 1.4. Vilket hur som helst inte syns i mitt konto..

Idag fick jag även veta att dom lyckas söndra min tv under tiden jag varit på jobb. En tv som jag ENGÅNG tittat med. Jag är förbannad, finns inget kvitto. Så får köpa en ny för 300€ .

Och för en annan del så verkar alla mina planer förstöras en efter en. Ännu mer förbannad och jag vill bort härifrån Ingå pga katterna för jag orkar inte mera äta stark medicin som påverkar mitt humör och jag är trött helatiden.

Mina planer om att sticka från Finland lär nu skjutas upp.

Inga kommentarer: