tisdag 2 april 2013

Sommar känslan och ny frisyr.

Så här är man, mår lite bättre och hoppas att flunssan går bort helt och hållet denhär gången! Känner mig någotlunda normal i utseende och för första gången lyckades jag ta ett kort på mitt ny fixade hår. Blonda och mörka slingor blev insatta och även utväxten blev blonderad förra veckan då jag besökte frisören. (visserligen syns inte de mörka slingorna så bra på bilden och även att jag toppade några centimeter bort)
Just idag då jag vaknade klockan 9.00 finsk tid av solen som lös mig i ansiktet spred sig lyckan inom mig! kort därefter fick jag ett sms av min Pappa då och strax där på kom han över för att se om jag var i liv och fixade min säng som olyckligtvist varit med om en olycka för typ.. 1 år sen. 

Hursomhelst, nu är jag faktiskt riktigt glad för första gången på hela veckan. Kanske beror det på solen eller på mitt nya hår?

skall även bjuda er på helskön sommar musik av ingen annan än Veronica Maggio. På sommaren hör det till att man skall lyssna på svensk musik.



Inga kommentarer: