tisdag 6 maj 2014

21 år, tjuhuu!


bild på 21 åringen. Har bestämt mig för att börja använda ögonkräm nu!


Denna bild togs faktiskt dagen före min födelsedag. Ni förstår jag har nu haft sällskap av vårens värsta flunssa i över en vecka. Och ännu idag på min födelsedag är den ännu värre, ser ut som mina planer inför helgen blir ändrade...

lägger upp en 10 saker ni inte visste om mig:


*Jag har en otrolig talang i att böja min tunga och röra på småa muskler i ansiktet.
* Ibland får jag grym sug på popcorn och äter MASSVIS av dem
*Jag är galen i naturell yoghurt
*Jag finns med på Youtube i åtminstone 2 videor (som jag vet om..)
* Jag har haft en tungpiercing
*Är duktig på att härma ljud och kan låta som bl.a. Gremlings
* När jag var liten kunde jag breakdancing
* När jag var under 18 år sprang jag undan poliserna 3 gånger.
* Jag äger över 25 stycken läppstift varav 10 stycken är i olika nyanser av rött.
*Jag följer med mitt horoskop.



Här skall ni även få en bild på mig då jag var 16 år och små rebellisk av mig.. 


Inga kommentarer: