lördag 3 maj 2014

Rock n Roll + bild med kändis!

Gårdagen spenderade vi kvällen med att kolla in Michael Monroe's gig/koncert med arbetskollegorna. Måste faktiskt påpeka att mannen antagligen har bättre kondition än alla jag känner... Han är verkligen en artist som bjuder på sig själv!


bild från gig!

Jag och Michael Monroe 

 De gånger jag kollat på "The Voice Of Finland"tv-programmet där han medverkar som domare har jag alltid tyckt att han verkade lite "ointresserad" eller underligt tyst av sig så hade svårt att föreställa mig hurdan han var som person. Men idag fick jag även äran att betjäna honom då han och sällskapet besökte vår affär.Måste verkligen påpeka att han är en härlig person, respektfull, omtänksam och sinne för humor! Var verkligen kul att träffa honom. Hoppas jag är lika huippu då jag är 50 år!


Inga kommentarer: