tisdag 8 juli 2014

Åren var 2007-2009.

Många frågar mig alltid hurdan jag var då jag var yngre. Ja eller i princip varför jag inte är ute varje kväll ochdansar loss och sådär som alla deras yngre syskon i 20 års åldern.
Jag skall berätta om min rebelliska tid.

tillåt mig att presentera mig för ca 6-7 år tillbaka. 

Jag var tjejen som var oskyldig men endå gjorde en massa hyss utan att bli fast. Jag var blond, naiv och energisk. Jag var mellan 15-17 år. Jag var tjejen mest kläd i lösa munkjackor, läderrock och mina svart-vita rutiga VANS skor. Jag var tjejen som sprang runt på Västra Nylands alla lokalfester; Joggingteam, backgränd, Tallåsa, Talon och minns inte ens alla namn, bara för att få dansa!

Här är jag från en av festerna vi ordnade i Talon. Redo att stå dörrvakt.

Ordnade allt från ljud & lampor. 


Och oftast var det rätt fullpackat

både inne och ute på Talon.


Här idag gick jag igenom min hård disk och fann gammal musik som har spelats på de flesta hemma-och lokalfester. Ja just det ja, jag sportade mycket med att ordna lokalfester tillsammans ett par kompisar där hemma i Ingå, och tro det eller ej, men man tjänar bra med pengar för det också! Och roligt var det också även fast de krävde många timmars städning dagen efter.

Delar med mig några som var riktigt pop den tiden, varsågoda njut av 2008-2009!

bild tagen från Backgränd nångång under år 2008.


Inga kommentarer: