tisdag 22 juli 2014

random sufo kväll.

Förutom att vi igår drack god vin på en gräsmatta tillsammans med wingman-Ringo efter att jag kom hem från färjan slutade kvällen med en utgång till Forte nattklubben. Där inne hittar Ringo nån kär vän och jag stöter på en arbetskollega. Svaga minnen hur vi har kommit hem men morgonen vaknar jag på min utbäddade soffa och Ringo sovandes i min säng. Efter att vi slutat skratta åt meddelanden som en tillräckligt full tjej skickat till Ringo hela natten unnade oss lite lättare dag med att gå iväg till Caribia Spa på lite bad och bastu och därefter blev det kina mat i mängder med "the expendables" filmen. Kan gott rekommendera caribia spa på sommaren också! själv hade jag ingen aning att de hade en ute servering,rökbastun,kylbassäng och  solstolar utomhus. 

Där ser ni, allt sånthär kan man göra på en söndag& måndag i Åbo. 





Inga kommentarer: