torsdag 6 november 2014

skolning i Stockholm, visit på två andra fartyg

Affären kommer att få en toppen personal och till höger har vi våra vänner från Grekland, Victoria & Christine som drog skolningen också.

Känner mig redo för utmaningar och är faktiskt glad över ett sånthär beslut från vårt företag. Men från och med 20.11 kommer det att öppnas ett av världens mest framgångsrika märken hos oss, nämligen Victoria's secret affär.

Efter skolningen hade vi lite tid över och besökte då också Cinderella då de stod i hamn och jag och Lisa hade aldrig varit ombord på fartyget. God personal verkligen och även chefen i affären önskade oss hjärligt välkomna till deras fartyg när som helst (haha!)

aulan på 8onde deck,

ala carte´ restaurangen

deras nattklubb

nattklubb

nattklubbens andra våning. Designen är tagen från vår arbetsplats.

Tjejerna fick även pröva en zigenar kjol..?
Efter nån drink på en bar på Folkungsgatan i Stockholm där bartendern inte visste vad Riesling var... Så fick vi äntligen gå ombord på Amorella för att påbörja vår resa hemåt. Åt en god middag på deras Ala Carté med Nordiska maträtter. Skojar inte när jag säger att jag åt min bästa oxfilé någonsin.

gammal hytt, någonting jag inte har sett på över 2 år. Kallt var det att sova i dem och här har ni även min outfit på hela dagen. Dresscode var som sakt svart.

Vi besökte somsakt även deras nattklubb på Amo för att se kvällens husband som var otroligt skickliga!

Dagen efter mådde man som man mådde. På morgonen kl 7.00 hade vi frukost bokat vid buffén där endast jag och Lisa dök upp.
Nån timme efter det var jag hemma OCH sovde bort hela dagen... amazing. Aldrig mått så dåligt på länge.