fredag 13 mars 2015

Day 2, London & Premium shopping

morgonmål på vårt bed & breakfast hotel.

Hello there angel. Maffiga Victoria's secret affären med 3 våningar och 60 försäljaren.


Victoria's secret, vilken servive alltså! Jag är så glad över att jag reser runt om och får se hur dålig kundservice vi har i Finland jämfört med andra länder t.ex. England.


Victoria's secret affären rånade min plånbok. 260€ blev den största notan från hela resan och det på vara underkläder. Jajamensan, livet är för tråkigt för att bära vanliga underkläder.

Selfie med Big Ben.



Shopping på Regent Street & Oxford Street.. London må vara ett dyrt land men jag måste medge att jag blev lite förälskad i atmosfären. High clas, premium shopping.
Inte ett land att besöka om man har väldigt låg budget. Landet är de dyraste jag nånsin besökt hittills och ja Finlands priser verkar billiga jämfört med England.

Coffee to go, omkring ca 60% av kaffe njutarna går runt med en sådan dagligen. HUR mysigt som helst.

Underground och min favorit station, Oxford Circus. < 3

Inga kommentarer: