onsdag 1 april 2015

Hotel Las Faluas


Mitt hotell. eller rättare sakt bostads hotel hade 4 olika byggnader med lägenheter. Fanns även pool, biljardbord, tennisplan och en massa solstolar som man inte behövde betala för!

Runtom hade de aloe vera plantor och andra fina växter.



Min balkong var placerad på yttre sidan mot vägen.


Dock fick jag njuta av kvälls solen och solnedgången i lugn och ro!

Sovrummet


Balkongen med bord och stolar.


vardagsrummet. Obs, för att se på tv måste man verkligen betala nån viss summa..


farstun? hursomhelst, ber om ursäkt för att det är så stökigt. (jag är inte i själva verket stökig av mig)


Köket var utrystad med spis, kylskåp med frysbox, tekanna, brödrost och bartender bord.


tamburen


Toaletten och ni ser dendä lilla där? den är till för att tvätta fötterna.. Tog en stund innan jag uppfattade dens uppgift.


Helt hygglig dusch, can't complain!

Så för 7 nätter på detta hotell betala jag 340€. Vilket var riktigt bra pris jämfört med de andra jag hittade som hade mycket mindre utbut..rekommenderar stället varmt! Om man endast bara vill ha ett lätt boende men endå pool och strand nära sig är detta stället! så centralt det bara går,

Inga kommentarer: