söndag 26 april 2015

overview from this month!

Så bloggandet blev lite dåligt denna månad efter min semester. Anyways, kort uppdatering. Har storstädat lägenheten och kommer att ha en liten loppmarknad här om ca 1 vecka. Skall hoppas på att detta är ett bra sätt att bli av med grejer som jag inte kan använda länge, inte använder och som jag aldrig kommer hinna använda. Där finns allt från Dior smink till dofter från Fendi osv. 


Just det jag, jag köpte en ny cykel till mig också. Skall cykla denna sommar!


Årliga taxfree mässan varade i två dagar. Kul kväll, god mat och för mycket vin smakas. Ni kan inte förstå hur man mådde dagen efter 2 h sömn då man måsta på skolningar ännu följande morgon kl9-16. 


 Dessutom insåg jag att jag glömt avslöja. Jag kommer att börja vikariera administratör när det behövs. Så därför hoppar jag tidigare på båten ikväll redan för att börja praktisera platsen.
" var flitig som en myra så får du ingen fyra"

Inga kommentarer: