måndag 21 juni 2010

i am flying!


Ja, när jag tänker efter måste jag ha sett ut som en 12årigt fan av erik grönwall då han uppträdde med låten Higher. Satt uppe på nån random killes axlar under hela låten och fick några bra bilder :)
Skall även sätta några upp här! Här är en bild då han uppträdde med higher. Antagligen den låten som var mest pop på hela området under kvällens lopp. Och jag skämtar inte, varenda en person kunde typ den låten utantill..
Förståss råkade jag stöta på Petski från X3M som den aktiva lyssnaren jag är. Och tro det eller ej, skit svårt att försöka få en autograf av honom men han gav sig sedan! Där fanns också en väldigt rolig historia i dedär (; Tänkte t.o.m tappa bort den nångång mitt i ekenäs centrum MEN här är den upphängd på min anslagstavla i tryggt förvar. Borde jag kanske rama in det också? - med tanke på den fina komplimangen jag fick.



Inga kommentarer: