onsdag 9 juni 2010

Let's see how this goes!

Skall försöka börja blogga aktivt igen!
före jag börjar berätta något mer skall vi först gå igenom några lätta steg.
1: jepp, jag vet, jag kunde inte hitta på något bättre namn åt mig eftersom inga BETTY dög hur jag än försökte.
2: dethär är ett test! dvs, jag har ingen blekaste aning vad jag gör kan man väl säga. :)

Här kommer lite kall fakta om mig:
namn: elisabeth
kallas: betty, bettan, betzi osv..
intressen: mina vänner, musik, blabla allt vad alla flickor gillar, bilar, fotboll, ishockey, konståkning, dans, fotografering

jag skriver blogg för att.. uttrycka mig själv? nej självklart, jag älskar sarkasm och ironi ( inte för att det har nånting med saken att göra men nu vet ni iallafall! )

Anyway.. Hoppas ni njuter av några goa skratt och gråt av dessa historier ur bettys liv!

Inga kommentarer: