söndag 20 juni 2010

mina stackars trampdynor.

Tjuhuu! Betty överlevde popkalaset 2010! Måste nog säga att man nästan grät då när erik grönwall uppträdde med låten higher. I'm so addicted to that song..

anyway tyckte jag att dagen var något underligt. Det gick helt enkelt inte som jag egentligen hade planera. Gick även och tog ett par kalla cidrar i k-18 området tillsammans med min brors fästmö. Försökte hitta en viss person men det visade sig att vi alltid var på olika ställen, vilket tillsist gjorde så att vi inte ens träffades på helakvällen. TYPISKT, bestäm aldrig en dejt...
Vår kusk for hem sedan efter popkalaset och de flesta ingåborna hade faktiskt moti 0.Förvånansvärt konstigt.. Men jag och såfii fortsatte tillsammans med micke att festa i Ekenäs city!
Hela dagen idag har mina armade trampdynor värkt pga allt gåendes igår - ja just det, vi var ett varv till sportplan och lekte hurtiga. Bilder kommer att sättas in på bloggen imoron först.
Min saldo tog slut vid 23:00 och efter det fick jag ett sms där det stod att pargasborna nu är tillbaka i Pargas. Great, lite harmar de väl men ja ser ju honom endå på midsommaren så.
Iallafall yrade vi på en hel del med såfii och micke och kom tibax till tältet kl 5 på morgonen. :)

Inga kommentarer: