fredag 11 juni 2010

sommarkväll, o ja tack!

Det var världens vackraste och skönaste väder igår så jag "hamnade" ju sitta ute och ta sol väldigt länge. Vilket i sin tur gjorde att jag praktiskt taget liknar en apa i ansikte med mitt platina blonda hår. Oh well, jag skall ju färga det sen efter några veckor.
Var även ett varv ner till Ingå city och träffade mixu, hanna, jamiina, såfii och senare även cedde och refa. Och så fick vi så goda chokladmuffinsar med grädde och några blåbär på ;*
Det var min torsdag dag! och klockan 21:00 var det ännu 21grader ute så :))

Idag blev betty faktiskt lite sur eftersom hennes mamma skickar att "gå efter byke, de ser ut att bli regn" kl 8 på morgonen. Därefter springer jag ut med min stora huppare/munkjacka och slänger allt i min famn och springer in. Påvägen märker jag även att jag måste skuffa min skooter in under taket och där hittade jag även min cykelpump!
så efter allt detta fick jag och lade mig igen. tills jag väcktes kl 10 av en traktor som börjar skörda här utanför oss... WUPPIDUUDUU, efter det bestämde jag mig för att vakna och börja städa osv.

Inga kommentarer: