söndag 19 september 2010

helloy!

lördag!: Haloo alla bloggers. Lägger in gårdagens blogg här också. Eftersom jaa, det går ihop. Gårdagen började med att min Pappa ringer och säger att han är sjuk.. dvs, att han inte vet om han skulle komma till Pargas och hjälpa mig söka min säng. Men efter en rad med många sorgliga historier från mig lyckades jag manipulera honom, ni vet; pappas lilla flicka.
Han kom hit till lägenheten ca kl 12 tiden tillsammmans med sin flickvän Kirsi. Sedan åkte vi in till Raisios Ikea men hittade ingen passande säng. Fick dock köpt lite påslakan och örngott därifrån. Därefter åkte vi tillbaka till Pargas men stannade vid Sotka & gigantti. Från Sotka hittade vi min underbara 120cm's säng <3 style="font-weight: bold;">söndag: så nu är jag här då, lägger upp ett blogginlägg här medan jag ser på svenska Idol. Kom även på att jag har fotografering imorgon kl 11 i skolan.. inte bra.
ps. här är äntligen bilder från min lägenhet. Observera att gardinerna är bara tillfälligt där. Väntar på mina svartvita :)


Inga kommentarer: