måndag 6 september 2010

sick...

Haloo där ute! Sitter just nu och förbereder mig inför skoldagen som börjar kl 10. Yeah, stupid i know, men jag vaknade automatiskt kl 7 och fick inte sömn mer :( måste bara påpeka att det är iskallt i min lägenhet...
Gårdagen gick åt till att möblera om och städa. Tycker mycket bättre om "inredningen" just nu och fick lust att åka en sväng till IKEA. Gillar deras inredningssaker och möbler, u rock sweden!
Anyway, eftersom jag nu är sån person som genast börjar oroa mig blev jag igår lite fundersam.. Värsta är att jag inte kan dölja det. Nåväl, hoppas det går om.

Veckoslutet var ett annorlundare förståss! satt hemma hos mig med Jeppe, Joel, Mathias, Micki, Martzu, Willo, Robssu och korkade lite öl! Satt först på "alkut" hos Jimmy med Micki, Fredde, Jimmy, Cappe, Tony och Toffe tills de fortsatte till onnela ungefär där en 9tiden.
Eftersom vi är såna vi är, så blev vi fortståss hungriga och gick ner till döners och åt lite mat. Där fick jag även släpa hem en mycket full gosse som kommit tillbaks från åbo.

ps. ont i halsen, ont i kroppen, fick näsblod idag, fryser, längtar.

Inga kommentarer: