måndag 27 september 2010

oops i did it ÅTER IGEN!

jaha, så misslyckades man med mission don't meet "THAT GUY" this weekend. Helt okei bettan, allt misslyckas du med.
Har verkligen tappat motivationen. Orkar knappt med min skola mer. Har massor med frånvaron.. Borde göra massor med uppsatser tills imorgon. Har kunddag idag till klockan 6.

Kommer att måsta vara borta två sista timmarna på torsdagen också. Måste hem till Ingå och ta farväl av Lotta. Eventuellt skippa hela fredagen också fast jag egentligen inte har råd med det.. jag behöver helt enkelt hjälp snart. Min skolgång, min motivation och mitt intresse för skolan har rasat ihop på hela september. Verkligen otursmånaden.
Har redan planer fullt upp för höstlovet, är det en bra sak eller inte? -skulle behöva en ordentlig utvilning. Skall träffa Kira, Hanna och Rosa. Sedan bord jag gå och laga min tatuering och sedan den 16 borde jag åka iväg till Pyttis på släktfest.

Inga kommentarer: