måndag 25 oktober 2010

i need a hero?!

Helloy där ute! Skall berätta om lördagens intressanta moment. Fick som sakt besök av min mamma och Cessi W. Fixade även min soffa som för en vecka sedan crashat när Willo satte ner sig? -.- Fick även upp mina sebra gardiner nu så lägenheten har en helt ny look. Härligt! Efter detta åkte vi till köpcentret Skanssi i Åbo. Där gick vi till en restaurang åt åt mums mat. After that it was back to pargas och de fortsatte sin bilfärd hem till Ingå igen.
Hade praktiskt taget planerat att inte göra nånting den dagen. Micki ringde och frågade om jag skulle komma över ett varv och se på film tillsammans med Moppe & Vera. Tyvärr satt jag och läste på mitt hygienpassprov som jag skall åka till Raseborg och tenta den 19.11. Kostar ju sjukt mycke att ta passet;70€! Men i och försig så behövs det när man skaffar jobb. Dvs lättare att få jobbet dvs. mera pengar helt enkelt! Satte vaken hur länge som helst och kikade på något dokumentär på tvn.
Då ringde också "handärena" till mig och ville ha ut mig till Frendi och chilla med han och Jimmy. Å som ni vet så sitter jag ju sminklös och i pyjamas alltid efter kl 22 hemma så det blev inte så mycket av det. Därefter ringde han igen efter en tid och frågade om jag skulle komma till hans en sväng. Och dum som jag var. Eller som sakt, blev jag övertalad att gå dit. Oh well, så fort jag kom dit brakade helvetet löst. Har inte en blekaste aning om hur de ens började sådär snabbt men iallafall blev det WAAAY OUT OF LINE. Nu talar jag snälla vänner inte om ni vet; Ingå drama. Dehär var sjukt. Hans barndomsvän började skrika saker om mig till han och skällsord bl.a och ja, sen fick jag ju ett slag i ansiktet också tills han for emellan och hon började slå honom. Som sakt, världen är farlig!
puss hej!

Inga kommentarer: