fredag 29 oktober 2010

why do all good things come to an end?

Känner det på mig. Kommer att bli tvungen att avsluta någonting som på sista tiden fått mig att le extra fånigt. Det är nu, innan jag blir mer fäst. Åker antagligen hem imorgon till hemorten Ingå och firar Halloween där. Varför?- oh well, lång historia men kort sakt så gör jag det för att undvika drama. Eller undvika att bli indragen i det eftersom jag personligen inte tycker att saken har med mig att göra EFTERSOM jag inte har en blekaste aning vad jag har gjort? Dessutom är det ett extra plus att jag inte ser "hantä" då också eftersom jag verkligen behöver tänka för mig själv utan att nån råddar till mitt huvud. Visserligen får jag lite dåligt samvete av att lämna Micki ensam att möta vad som nu väntar där.. och sara förståss!
Fick igår gjort mitt arbete på Kissie ialf, vilket fick mina nerver nerlugnande också. Skall bli skönt att få åka hem igen och träffa alla gamla vänner, saknar dem alla sjuk mycke <3 Har faktiskt inte sett vissa av dem sedan sommarlovet slutade, shame on me I KNOW! skall försöka bättra mig! Funderar redan vad jag skall packa med mig...
men iallafall, vi hörs! antagligen på söndagen efter att jag kommit tillbax hit! KRAM

Inga kommentarer: